fredag 5 september 2008

Brev från Fredrik




Idag fick IVIKB ett brev från Fredrik:

Hej IVIKB! Jag heter Fredrik Norberg och är 38 år gammal. Jag jobbar på Frans Suell och Jörgen Kocks gymnasium. Där är jag lärare i svenska och engelska. Jag är mentor för IVIKB.

Jag bor i Malmö men är född i Stockholm. Där bor min mamma och syster. Min pappa och bror bor mitt i Skåne. Min pappa var veterinär, men nu är han pensionär. Min mamma arbetar på sjukhus som sekreterare. Mina föräldrar skilde sig när jag var 15 år. De är inte gifta längre.

På fritiden tycker jag om att träna tai chi, arbeta i min trädgård och träffa kompisar. De kommer från olika länder. Laurent kommer från Frankrike. Mostafa kommer från Marocko, och Osama kommer från Irak. Vi brukar laga mat ihop, prata och titta på film.

Ha en trevlig dag! Fredrik


Inga kommentarer: